PROJEKTY SZKOLENIOWE IZFiA:

Specjalistyczne tematy

Praktyczna wiedza

Budowanie relacji w gronie fachowców

Bardzo niskie koszty uczestnictwa

Dogodna lokalizacja Centrum Giełdowe w Warszawie

 ADRESACI SZKOLENIA

Adresatami szkolenia są pracownicy departamentów prawnych oraz osoby odpowiedzialne za prowadzenie kampanii marketingowych w towarzystwach funduszy inwestycyjnych.

CZAS I MIEJSCE

Wtorek, 27 czerwca 2017 r., godz. 10:00 – 14:00, w siedzibie Izby, przy ul. Książęcej 4, (Budynek Centrum Giełdowego), poziom „+1”, sala „FORUM”.

 

PRZEDMIOT I CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest przybliżenie zasad prowadzenia kampanii marketingowych w branży finansowej i jej produktów, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów prawnych oraz zagadnień praktycznych. W trakcie szkolenia przedstawione zostaną wymogi związane z różnymi obszarami prowadzenia działań promocyjnych oraz najnowsze wyniki badań w tym zakresie.

FORMA SZKOLENIA

Szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnej z wykorzystaniem prezentacji. Szkolenie obejmowało będzie dwa przenikające się obszary, pierwszy z nich dotyczył będzie aspektów praktycznych prowadzenia kampanii marketingowych natomiast drugi poświęcony zostanie zagadnieniom prawnym.

AGENDA

1. Promowanie usług finansowych

  • wizerunek branży finansowej w Polsce w szczególności funduszy inwestycyjnych;
  • marketing usług finansowych, produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych;
  • nastroje inwestycyjne MSP;
  • komunikacja w cyfrowym świecie – szanse i zagrożenia.

2. Niecodzienne decyzje zakupowe – omówienie wyników badań

  • czym obecnie kierują się Polacy dokonując niecodziennych decyzji zakupowych? Co wzbudza ich największa zaufanie?;
  • znaczenie cech produktów.

3. Praktyczne aspekty kampanii marketingowej

  • założenia kampanii marketingowej;
  • określenie grupy docelowej;
  • ścieżka zakupowa;
  • cele kampanii;
  • dobór narzędzi marketingowych;
  • ewaluacja kampanii.

4. Prawo reklamy

  • zagadnienia ogólne;
  • wymagania prawne;
  • nieuczciwa reklama;
  • własność intelektualna w reklamie o szczególne uwarunkowania prawne działań reklamowych funduszy inwestycyjnych - obowiązki i ograniczenia;
  • wymogi ustawowe wobec informacji reklamowych funduszy;
  • dane osobowe i ochrona konsumenta w kampaniach marketingowych – zarys problemu.

CERTYFIKATY

Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone zostanie certyfikatem, który będzie mógł być wykorzystany w celu potwierdzenia doskonalenia umiejętności zawodowych m.in. przez radców prawnych i adwokatów.

Adam Sanocki

Adam Sanocki

Partner Zarządzający w Attention Marketing sp. z o.o. , Prezes Attention Marketing Institute.

Były dziennikarz prasowy i radiowy. Od 2005 roku zajmuje się doradztwem komunikacyjnym. Zawodowo ukształtowany w firmie consultingowej. Realizował szereg projektów i warsztatów w oparciu o swoje doświadczenia komunikacyjne, marketingowe i sprzedażowe. Sprawnie porusza się między światem biznesu, instytucjami rządowymi i organizacjami pozarządowymi. Łączy komplementarną wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu z praktyką prowadzenia projektów strategicznych. Pasjonat nowych trendów w komunikacji.

MHuczkowski

Bolesław Matuszewski

Partner w Kancelarii BMG Adwokaci Barański Matuszewski Grzelak Spółka Partnerska, Adwokat.

Specjalizuje się m. in. w prawie autorskim i ochronie dóbr osobistych, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony dóbr osobistych osób prawnych. Adwokat, od 2012 r. prowadzi kancelarię adwokacką. Prowadzi bieżące doradztwo prawne dla instytucji finansowych, podmiotów publicznych, spółek oraz organizacji pozarządowych.

 

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

wróć do listy

Powiadomienia IZFiA
Zapisz się, aby otrzymywać informacje o nowych wpisach w "Aktualnościach"