PROJEKTY SZKOLENIOWE IZFiA:

Specjalistyczne tematy

Praktyczna wiedza

Budowanie relacji w gronie fachowców

Bardzo niskie koszty uczestnictwa

Dogodna lokalizacja Centrum Giełdowe w Warszawie

 ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie adresowane jest do pracowników departamentów prawnych, marketingu, PR i komunikacji oraz do wszystkich osób, które w bieżącej działalności stykają się z problematyką dóbr osobistych i prawa do wizerunku i są zainteresowane tą tematyką (rzecznicy prasowi, wydawcy, agencje reklamowe, eventowe i PR, social media).

CZAS I MIEJSCE

Piątek, 28 kwietnia 2017 r., godz. 10:00 – 14:00, w siedzibie Izby, przy ul. Książęcej 4, (Budynek Centrum Giełdowego), poziom „+1”, sala „FORUM”.

 

PRZEDMIOT I CEL SZKOLENIA

Szkolenie będzie miało na celu przedstawienie w kompleksowy, zorganizowany sposób prawnych oraz medialnych aspektów ochrony reputacji spółek kapitałowych oraz członków ich organów przed negatywnymi publikacjami prasowymi (w tym radio i tv) oraz internetowymi. Oprócz przedstawienia wybranych obowiązków i uprawnień uczestników rynku medialnego, omówione zostaną również sposoby prowadzenia skoordynowanych działań medialnych i prawnych celem zapobieżenia lub usunięcia szkód spowodowanych negatywnymi publikacjami lub komentarzami, zarówno w formie tradycyjnej, jak i przy użyciu nowych technologii.

FORMA SZKOLENIA

Szkolenie w formie prezentacji z dyskusją - proponujemy otwartą formę szkolenia, w celu jak największej wartości dodanej płynącej z warsztatu dla uczestników.

  • Forma interaktywna: otwarta dyskusja pomiędzy uczestnikami i prowadzącym
  • Podejście praktyczne – nacisk na praktyczne aspekty przygotowania strategii medialnej oraz prawnej w przypadku kryzysu PR
  • Prośba o aktywne uczestnictwo:
    • dzielenie się wiedzą, doświadczeniami
    • pytania
    • zaangażowanie w dyskusję

 

AGENDA

1. Dobra osobiste osoby prawnej jako szczególna forma dóbr podlegających ochronie.

2. Sposoby naruszenia dóbr osobistych:

  • granice dopuszczalnej krytyki;
  • naruszenie dóbr osobistych/zniesławienie/znieważenie;
  • przesłanki wyłączające odpowiedzialność.

3. Podmioty odpowiedzialne za treść publikacji.

4. Szczególne obowiązki i uprawnienia dziennikarzy.

5. Szczególne środki na gruncie prawa prasowego:

    • autoryzacja;
    • sprostowanie.

6. Czynności przedprocesowe i procesowego zmierzające do zabezpieczenia spółki i usunięcia naruszenia dóbr osobistych.

7. Zarządzanie ryzykiem wizerunkowym.

8. Kryzys co dalej?

9. Jak komunikować się z otoczeniem podczas kryzysu wizerunkowego? (dziennikarze, Klienci, interesariusze).

Adam Sanocki

Adam Sanocki

Partner Zarządzający w Attention Marketing sp. z o.o. , Prezes Attention Marketing Institute.

Były dziennikarz prasowy i radiowy. Od 2005 roku zajmuje się doradztwem komunikacyjnym. Zawodowo ukształtowany w firmie consultingowej. Realizował szereg projektów i warsztatów w oparciu o swoje doświadczenia komunikacyjne, marketingowe i sprzedażowe. Sprawnie porusza się między światem biznesu, instytucjami rządowymi i organizacjami pozarządowymi. Łączy komplementarną wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu z praktyką prowadzenia projektów strategicznych. Pasjonat nowych trendów w komunikacji.

MHuczkowski

Bolesław Matuszewski

Partner w Kancelarii BMG Adwokaci Barański Matuszewski Grzelak Spółka Partnerska, Adwokat.

Specjalizuje się m. in. w prawie autorskim i ochronie dóbr osobistych, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony dóbr osobistych osób prawnych. Adwokat, od 2012 r. prowadzi kancelarię adwokacką. Prowadzi bieżące doradztwo prawne dla instytucji finansowych, podmiotów publicznych, spółek oraz organizacji pozarządowych.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

wróć do listy

Powiadomienia IZFiA
Zapisz się, aby otrzymywać informacje o nowych wpisach w "Aktualnościach"